RICH RICHER RICHEST!!!! ... Just with ONE click!!

August 24, 2010

JALUR GEMILANG DIPIJAK, DISIMBAH NAJIS????


Geram tengok berita pg td JALUR MALAYSIA dipijak, diCARUT dan kedutaan kita di INDONESIA di simbah NAJIS! Kuang asam betul diorang ni! Lupakah siapa yg masih lagi BERI BANTUAN ke ACHEH kalau bukan MALAYSIA? Siapa yg bg diorang pekerjaan kat sini? Eii.. dalam2 nak sambut Hari Merdeka yg tak lama lg ni diorg boleh buat mcm tu kat JALUR GEMILANG!! Taker cara lain ke nak berDEMONSTRASI (cara yg lebih EDUCATED sikit...)

Lagi berita dan gambar
http://www.malaysiakini.com/news/140879
http://www.infovarious.com  

1 REAL slim SHADY shout out:

ozzy said...

salam..
ini la bab yang paling x faham.pastinya kita merasa kecil hati dgn perlakuan mrk. yg kononnya jiran seagama dgn kita tapi kalau dah kerap sgt diaorg buat mcm ni sakit juga rasa hati.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

MUST CLICK

MUST CLICK
Easy and Quick SEARCH

d.u.i.t